Ofte stilte spørsmål

Vi ønsker å hjelpe deg så godt vi kan, og her er en oversikt over de mest stilte spørsmålene.

Innlogging

Hvordan oppretter jeg en konto i nettbutikken?

Foreløpig er nettbutikken forespeilet virksomheter, og du er nødt til å ha et gyldig organisasjonsnummer. 

Dersom du ikke har handlet med oss tidligere og ønsker å opprette en konto, da klikker du på "Bli kunde" og fyller ut alle feltene i vårt kunderegistreringsskjema.

Når du har fylt ut alt trykker du på "Send".

Når dette er gjort vil vi manuelt gå igjennom informasjonen du har fylt ut, og vi vil foreta en kredittsjekk av virksomheten.

Etter at vi har registrert virksomheten som kunde vil det bli sendt ut en e-post til adressen som er fylt inn med innloggingsinformasjon og muligheten til å orette passord.

Når du har opprettet passord er det bare å logge inn og utforske alle produktene.

OBS! Vær oppmerksom på at denne kan havne i søppelpost.

Kan firmaet ha flere brukere?

Du kan ha flere brukere registrert på ditt firma.

Den letteste måten å registrere disse på er ved å sende oss en e-post med følgende informasjon:

  1. Hvilket firma det gjelder
  2. Fullt navn på personen(e) som skal ha bruker
  3. E-postadresse til personen(e)
  4. Telefonnummer til personen(e)
  5. Evt. avdeling eller lokasjon med leveringsdetaljer

Dette kan sendes til post@3xworkwear.no

Hvordan tilbakestille passord?

Har du glemt passordet ditt? Det er ikke noe problem, du kan når som heldst tilbakestille passordet ditt.

Dette er hvordan du gjør det

Klikk på "Logg inn", og deretter på "glemt passord?".

For å tilbakestille passordet ditt trenger vi brukernavnet ditt (dette er den e-postadressen som er registrert hos oss). Når vi har bekreftet opplysningene dine, vil du motta en e-post med ytterligere informasjon om hvordan du tilbakestiller passordet ditt.

Klikk på "Send passordlenke". Vi sender nå en e-post til din e-postadresse. Denne e-posten inneholder informasjon om hvordan du tilbakestiller passordet ditt. Hvis du ikke mottar en e-post innen de neste 15 minuttene, må du sjekke spam/søppel-mappen din.

Betaling

Hvorfor ser jeg ingen priser i nettbutikken?

Du må være innlogget i nettbutikken for å se priser.

Kan jeg handle hos 3X Workwear som privatperson?

Som privatperson kan du kun handle i vår fysiske butikk i Ulvedalsvegen 2, 2030 Nannestad.

Nettbutikken er foreløpig kun for bedrifter.

Hvilke betalingsløsninger kan jeg bruke hos 3X Workwear?

I vår nettbutikk kan du per dags dato bare betale via faktura. I vår fysiske butikk kan du betale via faktura (som bedrift), eller du kan betale med kort.

Som privatperson kan du kun betale med kort i vår butikk.

Ordre

Hva er leveringstiden?

Normalt sett tar det 2-5 arbeidsdager (mandag til fredag) å levere bestillinger. Imidlertid kan leveringstiden variere avhengig av størrelsen på ordren din, om du ønsker profilering og om noen av varene er bestillingsvarer som ikke er tilgjengelige på lageret vårt.

Vi anbefaler at du leser våre kjøpsbetingelser.

Hvordan finner jeg mine ordre?

Du finner dine ordre ved å logge deg inn, klikke på "Min konto" og deretter på "Mine ordre". Her vil du se en liste over dine ordre. Her kan du søke på ordrenummer eller sortere etter dato oprettet.

Dersom du ønsker mer informajson om hver ordre, kan du klikke på ordren. Du vil da få opp hele ordren med følgende informasjon:

  • Ordrenummer
  • Ordredato
  • Leveringsadresse
  • Fakturaadresse
  • Leveringsmetode
  • Betalingsmetode
  • Kommentarer
  • Ordrelinjer med pris
  • Totalpris

Hvordan finner jeg fakturaer?

Logg inn i nettbutikken. Gå deretter til "Min konto" øverst til høyre og velg "Mine ordre", ogderetter klikk på fliken "Faktura". Da får du en oversikt over fakturaene dine.

Dersom du ønsker mer informajson om hver faktura, kan du klikke deg inn på fakturaen. Du vil da få opp hele fakturaen med følgende informasjon:

  • Fakturanummer
  • Fakturadato
  • Betalingsmetode
  • Ordrereferanse
  • Ordrelinjer med pris
  • Totalpris

Her kan du også velge å laste ned fakturaen som PDF.

Retur og reklamasjon

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Dersom du ønsker å returnere et produkt, ta kontakt på post@3xworkwear.no eller kom innom vår butikk i Ulvedalsvegen 2, 2030 Nannestad.

Vi anbefaler også at du leser vår returpolicy.

Hvordan registrerer jeg reklamasjon?

Dersom du ønsker å returnere et produkt, ta kontakt på post@3xworkwear.no eller kom innom vår butikk i Ulvedalsvegen 2, 2030 Nannestad.

Vi anbefaler også at du leser vår returpolicy.

Profilering

Hvordan kan jeg bestille profilerte produkter?

Hvis du ønsker å bestille produkter med profilering har vi to forskjellige metoder vi profilerer varer på.

Disse metodene er transfertrykk og brodering.

Dersom du ønsker å lese mer om dette, klikk på knappen under.

Har du andre spørsmål?

Send det til oss på post@3xworkwear.no

Ved å klikke "Godta alle" samtykker du i at vi kan samle inn informasjon om deg til ulike formål, inkludert: funksjonalitet, statistikk og markedsføring